از کچا عصا بخریماندازه عصاخرید عصادسته‌بندی نشدهرنگ عصاطول عصاعصافروش عصامرکز خرید عصامرکز عصاوزن عصا

از کجا عصا بخریم – مرکز خرید عصا

اغلب افراد باتوجه به اینکه تجربه ای در زمینه خرید عصا ندارند ، معمولا برای انتخاب عصا تردید دارند و مداوم این سوال برای این افراد پیش می آید که از کجا عصا بخریم ؟

ما در این مقاله شما را با نکات مهم هنگام خرید عصا آشنا میکنیم تا انتخاب مناسبی برای خرید عصا مورد نظرتان داشته باشید…. 

مهم ترین نکته در زمینه خرید عصا برای افراد سالمند و کم توان باید باتوجه به مشکلات آنها باشد طبق این موارد محصولی را انتخاب کنید که برای این افراد مفید و قابل استفاده باشد.

نکات مهم هنگام خرید عصا

امروزه اغلب افراد برای خرید هر محصول و انتخاب آن جستجو های فراوانی انجام میدهند، توصیه میکنیم که شما هم قبل ازاینکه برای خرید عصا چوبی ، اقدام کنید اطلاعات لازم در این زمینه را داشته باشید . در ادامه با نکات مهم هنگام خرید عصا آشنا میشوید …

به طور مثال  1_طبق توصیه های پزشک معالج یا مشاور فروش عصا مناسب ترین عصا را برای این افراد انتخاب کنید ، 2_ سپس باید توجه داشته باشید که از فروشگاه معتبری خریداری کنید که عصای مناسب و با کیفیت تحویل شما بدهند . 3_ و در آخر از کاربرد عصا انتخابی اطلاع لازم را کسب کنید .

انواع عصا

در این نوشته میخواهیم با انواع عصا آشنا شویم ،تا هنگام خرید عصا به آسانی بتوانید عصا مناسب با مشکل خود را انتخاب کنید . انواع عصا : 1-عصا استاندارد دسته (c)2-عصا دسته خمیده3-عصا زیر بغل _ عصای تاشو

کاربرد عصا :  عصا برای حفظ تعادل در راه رفتن و کمک کننده در راه رفتن برای افراد کم توان و سالخورده میباشد ، افرادی که در راه رفتن دچار مشکل هستند وناتوان میباشند ، مسلما نیاز به وسیله کمکی – حرکتی دارند ، که در این صورت باید عصا طبی  خریداری کنند . و عصا طبی به شیوه های مختلفی دسته بندی میشوند که در این تقسیم بندی ها ، دسته عصا اهمیت دارد . در ادامه ساختار کلی عصا به شکل دسته بندی زیر میباشد :

 عصا طبی :عصا استاندارد_عصا خمیده_عصا صندلی شو _عصا زیر بغل

انواع عصا چهارپایه:1-عصا چهارپایه ساده 2-عصا چهارپایه چرخ دار3-عصا چهار پایه دسته خم

عصا چهارپایه بسیار محکم تر از عصا ( طبی ) معمولی و از دسته واکر ها میباشد و برای افرادی ساخته شده که بیماری مفصلی شدیدی دارند و نمیتوانند روی اندام فوقانی وزن خود را تحمل کنند .

شما میتوانید برای سفارش از فروشگاه عصا سازان با ارسال پیامک توسط پیک و یا پست درب منزل بدون تحمل ترافیک شهر ، عصای مورد نظر خود را دریافت نمایید .

معرفی بهترین عصا برای سالمندان

باگذر زمان زمانی که به سالخوردگی میرسید و احساس ناتوانی در راه رفتن و عدم حفظ تعادل میکنید نیاز به عصا دارید که در این نوشته با معرفی بهترین عصا برای سالمندان 

شما را راهنمایی میکنیم تا بتوانید مناسب ترین عصا را برای افراد سالخورده خریداری کنید ،و زمانی که افراد مسن بدون تکیه گاه به پیاده روی میروند ممکن است سقوط و. یا شکستگی های خطرناکی داشته باشند در این صورت وجود تکیه گاه بسیار ضروری میباشد ، میتوانید از عصایی که از ساختار ساده ای تشکیل شده اند و دسته ی انحنایی شکل دارند .استفاده کنید. اما افراد مسنی که حتی توان ایستادن ندارند بهتر است از عصا چهارپایه استفاده کنند .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا